Гарантія та сервіс

260866 раз(а) прочитано

Забезпечення безпечної експлуатації парку автобусів та вантажних автомобілів
«Еталон» виробництва ПрАТ «БАЗ».

    Організація забезпечення даного питання на нашому підприємстві базується на основі положень Наказу Міністерства промислової політики України №721 від 29.12.2004 «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни дорожніх транспортних засобів».

     Слід зазначити, комплекс мір, спрямований нами на післяпродажній супровід автобусів та вантажних автомобілів (далі ТЗ - транспортних засобів) у гарантійний і післягарантійний періоди, прямо впливає на просування бренда «Еталон» по Україні й інших країнах СНД (на сьогоднішній день вже експлуатується бiльше нiж 8000 автобусів та біля 100 вантажних автомобілів).

     На території нашої країни організована мережа з 57 станцій технічного обслуговування (СТО), оснащених усім необхідним обладнанням, і працюючих з нами на договірних відносинах. Ціль її створення – підтримка на належному рівні технічного стану ТЗ шляхом виконання комплексу технічних заходів. Ми розробили спеціальне Положення про сертифікацію СТО, вимоги якого (рівень оснащеності і кваліфікації фахівців, а також наявність запчастин) підлягають обов'язковому виконанню самими СТО.

  1. На СТО працюють фахівці по обслуговуванню ТЗ «Еталон», багато з яких навчалися і проходили перепідготовку на нашому підприємстві. Навчання, згідно договору, безкоштовне.

  2. ПрАТ «Бориспільский автозавод» забезпечує всі СТО необхідною технічною документацією по обслуговуванню та капітальному ремонту автобусів. Також надані норми часу на ремонт і повні каталоги запасних частин.

  3. Для оперативного ремонту автобусів створений достатній об’єм запчастин на складах СТО (у залежності від кількості автобусів у конкретному регіоні).

  4. Для вживання заходів у виробництві з питань несправностей, що виникають в експлуатації, систематизується обробка даних по гарантійних ремонтах автобусів.

    На підприємстві, відповідними підрозділами усі поламки автобусів вивчаються, класифікуються, а потім виконуються корректуючі дії в вигляді зміни конструкції, методів виробництва, чи рекомендацій доробок автобусів в процессі експлуатації і т.д. Усі ці процеси знаходять своє відображення в технічній і експлуатаційній документації. Слід зазначити, що несправності, що стосуються шасі виробництва фірми ТАТА (Індія) розглядаються за участю (постійно знаходиться на підприємстві) представника фірми і через спеціальну інтернет програму Warranty wide (www.tatamotors.com) передаються підприємству-виготовлювачу шасі.

 .:: Перелік сервісних пунктів >>>

 

   Інформуємо Вас, що на підприємстві ПрАТ «Бориспільський автозавод» зони відповідальності за рішення питань реалізації ТЗ, продажу запасних частин до них і питання гарантійного обслуговування розподілені в такий спосіб:

     1. Торговий дім             тел./факс – (044)597-20-09, (044) 585-95-66

     2. Відділ запчастин       тел./факс – (044)597-20-47, (моб.) 050-314-68-77

     3. Відділ гарантії            тел./факс – (044)585-95-57     начальник відділу (моб.) 067-500-81-43